Робоча група Програми допомогла фахівцям муніципалітетів зібрати, проаналізувати та описати ключову інформацію про інвестиційні об’єкти та їх переваги.
«Ми надали шаблон інвестиційного паспорту. І кожна громада, за підтримки експертів, проводила ідентифікацію та інвентаризацію привабливих ресурсів. Напрацьовані матеріали представляли бізнесу та громадськості. Далі громади перейшли до етапу популяризації своїх інвестиційних переваг», - наголосив Георгій Федорук, радник з питань місцевих фінансів та управління Регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Житомирській області.
З кожною громадою працював експерт U-LEAD. Це всеукраїнська ініціатива, яка стартувала в серпні, й за цей час команда провела інформаційну сесію, 9 тренінгів, 57 публічних презентацій, 181 індивідуальну та 25 групових зустрічей для фахівців громад.
«Інвестиційний паспорт є результатом роботи фахівців громад та нашої команди. Також важливим досягненням є досвід, який отримали муніципалітети. Від збору інформації й до просування вже описаних об’єктів. В умовах воєнного стану це надважливі знання», - наголосив Василь Невмержицький, керівник Регіонального офісу «U-LEAD з Європою» у Житомирській області, під час інформаційної сесії з просування потенціалу громад.
Такі сесії допомагають командам муніципалітетів знаходити потенційних інвесторів, адже цей документ є інструментом реалізації потенціалу, і ним потрібно вміти користуватись.